دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام ستاره جون با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( آهنگ و تنظیم : علیرضا قرایی منش ، ترانه : پوریا ربیعی )

Alireza Gharaei Manesh   Setare Joon دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش ستاره جون

———————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Alireza Gharaei Manesh – Setare Joon

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Alireza Gharaei Manesh – Setare Joon

————————————

متن آهنگ علیرضا قرایی منش ستاره جون

ستاره جون یه امشبم تو جور مهتابو بکش
دلم گرفته از همه چند شبه که ندیدمش
دیدم داری مثل خودم یه گوشه سوسو میزنی
گفتم بیام چیزی بگم شاید بگی مثل منی

تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای
برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای
تنهاتر از همیشه ام خسته از این همه سفر
منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر

ستاره جون بذار از این فاصله ها دل بکنم
یه عمره سنگ این شبو دارم به سینه میزنم
اونی که عاشقش شدم منو به سایه ها فروخت
حتی یه لحظه چشماشو به گریه های من ندوخت

تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای
برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای
تنهاتر از همیشه ام خسته از این همه سفر
منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر

————————————


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:علیرضا قرایی, ] [ 17:35 ] [ زهرا ]
[ ]